söndag 18 december 2011

55 cm!

Hej !

har vart upptagen hela dagen.
Och nu är det väl ända gången jag kan blogga.

Hopptränade med Flinga idag.
Hon var lite sur , men det gick över.
Och i början så vart hon riktigt slarvig.
Sen fick jag berömma henne , och då gick det jätte bra !
Mamma tittade och det märkte hon inget av.
Hon springer hela tiden mot dörren,
där Noa är!
Så nu går det jätte bra!

Hon fick även testa att springa utan koppel.
När jag hade dörren öppen mot Noa såklart.
Ska träna henne på det.
Hon blev lite för 'fri' eller vad man ska säga.
Hon kände väl att kopplet inte hade nån tyngd.
Så hon stannade upp.
Och då gick jag och hämtade henne - och satte på henne koppel.

Funderar på att anmäla oss till Mini Krok , den 29 December.
I jönköping.
Ska fråga lite på kaninhoppning.ifokus.se !
Om ni vill adda mej heter jag ; Stiinisen
Jag är aktiv på ;


Så adda mej där !
En jätte bra sida för er som vill prata kaniner osv.
Finns nästan alla slags sidor!
Jag har lärt mej massor om kaniner , sen jag började där!


Så jag skriver nog mer sen !
Och tjatar på Nellie att hon ska blogga!

// Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar