torsdag 29 december 2011

Namnen är äntligen bestämda !

Hejsan !

Min bloggning har ju inte precis vart den bästa , men det får ni minsan tåla ! ;)
Jag har ju vart hos Nellie , från måndags tills igår.
Vi hade det jätte kul , men strössel blev sur.
Skräll Strössel ? ;)

Jag trode faktist det var en korv som sprang mot mej , men inte !
Det var strössel som sprang väldigt konstigt...
Sen sa Nellie att Flinga kanske var en diktator.. * Humor *

Nu är namnen på mössen bestämda !
Jag valde lite efter temprament osv.
Den mer 'lång håriga' är lite mer fram och vågar mer,
hon får heta Kissie !
Hon ÄLSKAR värkligen Kissies blogg , hon springer mot skärmen när jag går inn på hennes blogg.
Ska försöka få det på film , men hon blir så rädd för kameror.
Och den andra , som är lite mer rädd osv.
får heta Bella.


Mina Älsklingar! :*



Har precis fått reda på att Noa & Flinga har 'trånga luftvägar' inget faligt , men det är därför dom har så runda huvuden.
Jag trode att det berodde på att de kanske har nån Hermelin i släkten.

Sitter och Lyssnar på Skrillex nu och spelar LoL.
Kaninerna fick gröt och Banan macka ( dvs mosad banan på knäckebröd)



Många ger sina kaniner kolsyrat vatten , detta är då inget faligt om man gör det hemma (soda stream) men vad tycker du om detta?
Har du testat det ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar