fredag 30 december 2011

Dokumentärer!

Hej !

Satt och tittade på KaninVideos , och hittade domhär ;

Så nu har ni lite att titta på ! :)

Har fortfarande inte hittat kamera-sladden.
Men jag letar !
Försöker att ta bilder med Ipaden , men det är såpass dålig med kvalitén.
Annars vet jag inte vad jag gör.
Får nog köpa en ny , men har inte råd.
Tjatar på att mamma ska köpa en Systemkamera till mej i Konfirmations pressent.
JAG VILL VERKLIGEN HA EN SYSTEMKAMERA!
Jag måste ju ta kort , jag är bloggare! D;

Har inte vart med kaninerna så mycket som vanligt idag.
Jag gav dom mat , och satt där i 20-30 minuter ...
De fick gröt , och mosad banan på ett halvt knäcke.
Noa älskar gröten , och Flinga åt knäcke.

Men anyway , imorgon blir det 100% leta sladden.

Nu funkar inte Bilderna igen... 


// Stina 

1 kommentar:

  1. Dem har jag med sett innan, bra är dem, speciellt den med kaninhoppning :D

    SvaraRadera