torsdag 15 december 2011

Regn , Regn & åter Regn..

Hej !
Förlåt för dålig uppdaté.
Men det är så väldigt mycket.
Och det har inte änns kommit nån snö.
Man blir ju inte så glad när man tittar ut och det spö regnar, och alla bloggare bloggar om att det tlx är 25 cm (!) snö och här regnar det bara.
Har hopp tränat med Flina idag.
Hon är jätte duktig , men kunde bara hoppa en 'bana' en gång.
För sen så började det regna igen...
*suck*


Jo jag ska nog ta och bygga om skjulet där ute.
Till typ en stuga åt mej & Nellie.
Det borde inte vara för svårt.
3 väggar , tak , golv , lite färg & möbler.
Jag älskar iden med Gräs!
Själva rummet kommer nog inte vara ljusblått utan vitt.
Men det ska defenetivt stå 'Kaninbus' på väggen !
Sen ska det vara hyllor så jag kan ha kaningrejer där.
Och saker som jag ska ha när jag ska tävla osv.
Ska försöka få morfar att hjälpa mej!
Det kommer visserligen vara kallt & det finns ingen el.
Men om man isolerar det , sätter på ett lås osv.
Så kommer det bli super !
Och om jag & Nellie ska ha tävlingar och sånnt så finns det 2 extra burar.
En regnbåge & en sol ska det nog oxå vara med.
Fock kanske inte så stora.
Utan lite mindre.
Skyll inte på att min bild är dåligt gjord föratt jag gjorde den i paint och ja , det säger väl allt ?

Fixat headern nu då !
Nellie pillar för mycket ! o-o
Nellie , inte pilla ! x-x''
Det blev inten super header , men håller på att lära mej gimp !

Så ska gå ut och natta kaninerna nu !

See ya ! // xoxo Stina ( bara föratt ! ^^ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar