tisdag 3 januari 2012

En massa tankar...

Hej.

Sitter och funderar på om jag verkligen vill fortsätta blogga.
På denhär bloggen då.
Det finns så mycket som jag vill få ur mej , men som jag känner inte tillhör bloggen.
Samtidigt så kommer det bli en 'vanlig-blogg' som alla tjejer har och inte får några besökare.
Min andra blogg kommer såklart handla om kaniner , men lite till bara.
Jag känner att jag inte kan sitta och skriva om min ilska på en kaninblogg.
Och jag har varken Tid eller ork snart mer.

Det börjar gå rättså dåligt för statistiken.
Igår hade vi bara 35 stycken , vi brukade ha över 100.

Och jag vill inte bli 'one of a kind' , utan jag vill stå ut.
Har fått massa gulliga bilder av bloggläsare !
Det gillas , så skicka gärna mer!

Skriver mer snart , känns lite tråkigt att skriva om att jag kanske ska sluta och sen om nått helt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar