tisdag 3 januari 2012

Gulliga komentarer och mer ...

Fick just syn på dessa underbara komenterer ! <3


på den ena står det ( jag kopierade från komentarerna )  :

Anonym sa...

Hej jag har också en Kanin Hon heter Ninni jag tycker du borde blogga mer för det är roligt att läsa om dina kaniner och dig såklart :)



Svar ;
Hej !
Tack så mycket för den urgulliga komentaren ! :')
Det värmer hjärtat när man får se att nån skriver att de vill att man ska blogga!
Jag lovar dej att jag ska försöka så mycket som det går !
Ta hand om Ninni och Dej !
// Stina <3

Den andra komentaren;

Amanda sa...

Stina jag tycker att du är den bästa av dej och Nellie, på bloggen. Det är så roligt att läsa om dina kaniner , speciellt Flinga! Strössel blir det bara bilder på och ingen rolig text!:(
Dina inlägg blir så lååånga , och det är jätte roligt att läsa !
Ska du anmäla dej på en tävling med Flinga snart?
Har du hittat din sladd till kameran? , vill gärna se en Film på när flinga hoppar!

Ps. Titta på min sida jag tog (facebok.com)!XD








Svar :

Hej Amanda !
Tack för att du tycker det , jag gillar ju att skriva ! :)
Det ska minsann bli mer bilder från mitt håll snart!
När jag konfirmeras så ska jag få en systemkamera!
Är de för långa ibland ?
Jo jag tänkte ta upp det snart , så titat längre ner i inlägger så ska du få se ! ;')
Nej jag har inte hittat sladden , men mamma ska antagligen köpa en ny imorgon om hon hittar en !
Så fort jag får sladden och den är laddad , så ska jag minsann spela inn en video ! :)

Haha , du kan ta på Anonym m du inte har en blogg vet du va? ;)
Men Gilla oss på facebook !
Vi heter kaninbus , så det är bara att söka , då kan det komma upp lite mer om tävlingar osv.

Ta hand om dej , och om du har en kanin så ta hand om den med ! ;)
Fortsätt läsa våran blogg ! :)
// Stina <3

Det borde serriöst finnas mer som mina blogg-fan's eller vad man kallar det !
Titta här tlx är en tjej som jag har mailat med , som skickade en bild ! :3
Gud vad gulliga ni är ! <3

Jo angående tävlingar ;

Har inte hoppat med Flinga på hela veckan , ska göra det imorgon.
Vi hoppar nu på ungefär 40-45 cm.

Men jag ska anmäla Flinga till en tävling den 11 Februari! :)
Rak mini , i Smålands klubb.
Jag tvingade mamma att hon ska köra dit mej.

Känner mej så stolt över Flinga! <3
Och Noa kan hoppa 4 hinder på 5-10 cm nu ! <3



Pratar i Telefon med Emelie nu ( Min bff :') ), så ska dra !
Tjarå ! <3
// Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar