måndag 2 januari 2012

Måste bara förklara...

Folk har frågat mej angående att jag ibland inte bloggar.


Nu har nu bett om svar ;
Jag har ångest , kan ibland bara sitta och hata mej själv ovh livet.
Deppar och mår allmänt dåligt.
Bråkar ofta med folk , och får ofta höra hur folk snackar skit om mej.
Det är svårt , jag orkar inte alltid.
Kaninerna är mitt liv nuförtiden då jag bara har 2 äkta vänner, de försöker faktist.
Jag har andra som bara säger att de bryr sej men snackar skit sen.
Jag mår jätte dåligt pga dethär och behöver då bara sitta med kaninerna och andas.
Försöka se vad som är värt i livet.
Jag skriver mycket , dikter och sånt.
Tänker inte skriva mer om det , då det finns folk som har gjort / gör saker mot mej som läser bloggen.

Om ni mår dåligt nån gång , eller bara behöver prata med nån skicka ett mejl till våran hotmail ; kaninbus@hotmail.com eller till min privata om ni villa att BARA jag ska se så skickar ni till ; stina.allis@hotmail.com och så skriver ni med Stora bokstäver ex ; BEHÖVER PRATA  , jag har vart med om mycket , och jag bryr mej. Domhär mejlen är privata , och jag visar dom inte för nån. Oserriösa mejl kommer jag bara strunta i , då jag är van vid mäniskor som tycker det är roligt att trycka ner andra och spotta på dom.
Det finns hjälp !


Va ute hos kaninerna idag en längre tid än vanligt.
Satt bara där , och grät och myste.

Noa är verkligen jätte bra på sånt , han sitter bara stilla och försöker trösta.
Pussar på mej och tittar på mej med sina fina ögon.

Jag har tur som valde han , av 5 ungar så blev det Noa.
Flinga är dessvärre sämre på att trösta.
Hon vill mest hoppa runt och leka.

Men Noa har vart med mej från första början när jag mådde dåligt.
Noa föddes när mitt liv precis blivit kaos.
Han finns jämt där för mej , och han sitter gärna och äter godis framför teven med mej när jag mår dåligt.


Nu orkar jag inte mer , har teater imorgon och jag är väldigt trött.



// Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar