tisdag 3 januari 2012

Mer&Mer..

Hej !

Nu har det komigt in en kojmentar till och jag har minst   fått 5 mejl till!
Mejlen är privata så de kan jag inte lägga upp på bloggen , om inte den jag mejlar med säger att det är okej.
Det står ;

Anonym sa...
Fortsätt blogga!Sluta inte!Om Du slutar då slutar jaa me!Känns som du och nellie glider isär,ni skriver inte lika mycket om varandra mer.Har du nån mer blogg skulje jätte järna villa se den om du har.får man gå fram och hälsa på kanintävlingen, om den är i anderstorp så ska ja me dit!med min kanin stampe :) ni måste fixa eran anonym sak den funkar inte :(
vem var det som startade bloggen , du värkar mer passionerad när du skriver , nellie värkar bara skriva föratt
din kompis emelie har hon en kanin, kan inte hon gästblogga , eller börja i klubben för jag tycker att ni ska ta inn mer medlemar // sofi och stampe

Svar : Jo jag har en blogg , men är inte färdig med designen på låånga vägar så jag tänker inte länka den nu , tyvärr!
Ska du med till anderstorp? - Vad roligt!
Kom gärna fram och säg Hej om du hinner!
Skulle vara super roligt , och då kan du få vara med på en bild på bloggen om du vill ! :)
Funkar inte den ? Oj , det ska vi genast försöka fixa!
Det var jag som startade den , den 5;te oktober och den 15;de började Nellie blogga smått.
Jo Emelie har en kanin , kan försöka få henne att blogga/gäst blogga!
Jo jag ska titta med några vänner om de vill börja , men jag vet inte riktigt , och ska försöka få Bolle ( Flingas framtida man ) 's ägare att gäst blogga ! :)

// Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar